недеља, 13. март 2016.

Moja priča: Crvenkapa sa više krajeva


Moju mladost su obeležile knjige sa višestrukim krajevima, "Izaberi svoju pustolovinu". To su one knjige  koje ne čitate pravolinijski nego birate kako dalje, pa zatim čitate prema tom svom izboru. Nisam nigde mogla da nađem ove knjige pa sam napisala deci priču o Crvenkapi sa više krajeva. Obzirom da im se jako dopala i da ume da im zaokupi pažnju toliko da posle smišljaju svoje takve priče, ja sam odlučila da podelim tu priču sa drugim ljudima, tačnije decom :) Ubrzo za tim desilo se da sam i knjige nabavila!




Na jednom brdašćetu, kraj guste šume živela je jedna devojčica sa svojim roditeljima. Zbog plašta sa crvenom kapicom, koji je često nosila zvali su je Crvenkapa. Njena baka živela je skroz na drugom kraju šume u jednoj malenoj kućici. Toga dana Crvenkapa je trebalo da odnese baki nešto hrane jer se baka razbolela i nije mogla sebi da kuva. Crvenkapa se rado prihvatila ove dužnosti i dok je uzimala korpu sa namirnicama, slušala je majčine reči: “ Idi pravo do Bake, Crvenkapa! Ne skreći sa puta i ne pričaj sa neznancima. Šuma je puna divnih stvari ali i opasnosti.” Čuvši majčine reči devojčica pođe ka šumi. Pre no što će ući u nju šuma joj se učini strašnom i tamnom. Ona pogleda putić koji se odvajajo levo i išao prema reci. Tuda se isto, duž reke mogla obići šuma i stići do bake.

Ako Crvenkapa odluči uđe u šumu i krene ka Bakinoj kući idi na stranu 19

Ako Crvenkapa odluči da prođe pored šume, uz reku idi na stranu 2


Nastavak, tačnije nastavke pročitajte na sledećem linku!
https://drive.google.com/file/d/0B0kWyjJ_mV6yYjJZb2RRRk5LblU/view?usp=sharing

Нема коментара:

Постави коментар